“Henkilöt ratkaisevat, kuinka hyvä ja kestävä yhteistyöstä tulee”

Subwayn Kurt Möller luottaa painotalossa ennen kaikkea palveluun ja asiantuntemukseen, koska ihmiset ostavat palvelua, eivät koneita.

→  lue lisää

Printin teho yllätti – ei siitä uskalla luopua

Kuntosaliketju Foreverin markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Pulkkinen yllättyi, kun ketju
aloitti syksyllä avautuvan Järvenpään kuntosalinsa markkinoinnin tammikuussa.

→  lue lisää

Painetut katalogit lisäävät myyntiä, myös verkkokaupassa

Painettuja katalogeja tarvitaan, sillä kuluttajat pitävät niistä, tykkäävät selata niitä ja käyttävät niitä kun shoppailevat verkkokaupoissa. Tässä ei ole mitään […]

→  lue lisää

Diggaamme tikata digillä

Digipainokoneemme hyvät personoinnin mahdollisuudet ja muut erikoisominaisuudet ovat tuoneet meille paljon uusia asiakkaita. Vanhat asiakkaamme ovat saaneet kauttamme nopeasti aivan […]

→  lue lisää

Case Kinghill: Näyttävät leffajulisteet houkuttelevat elokuviin

“SP-Painon toimitusvarmuus on helvetin hyvä. Jos jotain sovitaan, se pitää”, Jussi Lempiäinen lataa leffasankarin varmuudella.

→  lue lisää

Printti elää hyvin – palkitun AD:n tunnustus

Tuskin kenellekään on yllätys, että me SP:ssä rakastamme printtiä ja sen kosketusta. Emme usko, että printti on katoamassa mihinkään. Päinvastoin, […]

→  lue lisää

Viisi syytä miksi SPR Veripalvelu tekee henkilöstölehteä

Haastattelimme Veripalvelun Willy Toiviaista, joka kertoo viisi hyvää syytä miksi kannattaa tehdä henkilöstölehteä.

→  lue lisää

SP-Paino luovuttaa punaista väriä SPR Veripalvelussa. Katso video!

SPR Veripalvelu tarvitsee verenluovuttajia joka päivä. Kävimme innokkaina lahjoittamassa omaa vertamme hyvään tarkoitukseen, ja teimme siitä videon. Katso ja luovuta verta sinäkin.

→  lue lisää