Parasta kesässä ja grillaamisessa

Weberin erittäin hyvin tehty 164-sivuinen asiakaslehti Grill On on täydellinen grillaajan unelma.

→  lue lisää

Uuden digipainokoneen ultra HD:n tulostustarkkuus parantaa kuvanlaatua perinteiseen digipainamiseen verrattuna

Meillä on ilouutisia asiakkaillemme. Olemme tosi innoissamme uudesta Xeroxin Versant 2100 -digipainokoneestamme. Se on vikkelä kuin offset-kone ja painojälki on […]

→  lue lisää

“Henkilöt ratkaisevat, kuinka hyvä ja kestävä yhteistyöstä tulee”

Subwayn Kurt Möller luottaa painotalossa ennen kaikkea palveluun ja asiantuntemukseen, koska ihmiset ostavat palvelua, eivät koneita.

→  lue lisää

Printin teho yllätti – ei siitä uskalla luopua

Kuntosaliketju Foreverin markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Pulkkinen yllättyi, kun ketju
aloitti syksyllä avautuvan Järvenpään kuntosalinsa markkinoinnin tammikuussa.

→  lue lisää

Painetut katalogit lisäävät myyntiä, myös verkkokaupassa

Painettuja katalogeja tarvitaan, sillä kuluttajat pitävät niistä, tykkäävät selata niitä ja käyttävät niitä kun shoppailevat verkkokaupoissa. Tässä ei ole mitään […]

→  lue lisää

Diggaamme tikata digillä

Digipainokoneemme hyvät personoinnin mahdollisuudet ja muut erikoisominaisuudet ovat tuoneet meille paljon uusia asiakkaita. Vanhat asiakkaamme ovat saaneet kauttamme nopeasti aivan […]

→  lue lisää

Case Kinghill: Näyttävät leffajulisteet houkuttelevat elokuviin

“SP-Painon toimitusvarmuus on helvetin hyvä. Jos jotain sovitaan, se pitää”, Jussi Lempiäinen lataa leffasankarin varmuudella.

→  lue lisää

Printti elää hyvin – palkitun AD:n tunnustus

Tuskin kenellekään on yllätys, että me SP:ssä rakastamme printtiä ja sen kosketusta. Emme usko, että printti on katoamassa mihinkään. Päinvastoin, […]

→  lue lisää